Kto som?


Po prvých šiestich príspevkoch by sa hádam aj patrilo povedať niečo o sebe. Nemôžem len tak cľáchtať (to je pekné slovo) dva na tri, a ani nepovedať kto som a čo tu hľadám.
Volám sa Betka- prezývka Bebaty. Dala som si ju sama a nikto ma tak nevolá. Pod týmto menom som sa zaregistrovala na tejto úžasnej stránke plnej handmade dizajnu. A odvtedy ho používam.
Bývam v malom mestečku na Orave a chodím na gympel. Hrám na klavíri, plávam a rada robím hocijaké tvorivé činnosti. Väčšinu času sa venujem výrobe náušníc a rôznych blbostí. Mám ich doma už poriadnu kopu! Taktiež rada kreslím, aj keď mi to moc nejde. Rada športujem a som neskutočne lenivá. Milujem teplé kakao, čaj s medom, zmrzlinu, ovocie (to je jedno aké!) a všetko čo je dobré. Milujem módu a neviem sa obliekať. V skrini mám kopec zbytočností a to, čo by som potrebovala mi v nej chýba. Rada sledujem  blogerky a youtuberky a nemaľujem sa (divné že?). Spomenula som, že idem mať 14? :) Milujem sneh, zimu, Vianoce, jar, lúky, kvety, jeseň, lístie, leto a more. Som to ja a som tu, aby som vám priblížila môj život.





 Naša dovolenka v Čechách...








Mojim vzorom je v poslednej dobe Bethany Mota. Úžasné dievča z Californie, ktoré má rado módu, je šibnuté a dáva svoje videá na youtube. Je slávna, má vlastnú módnu kolekciu a všetci ju zbožňujú. K tomu je však múdra a zábavná, vie čo robí, všetko má pointu :) jej YOUTUBE channel.


S kamarátkou Lucy sa chystáme na našu vlastnú malú kolekciu. Začať by sme mali už zajtra a potešiť by sme mali hlavne fanúšikov Seleny, ale aj ostatných. Sú to vlastne náhrdelníky a náramok :) Ak by ste mali záujem, napíšte.



Toľko o mne na dnes :) Chceli by ste ešte niečo vedieť? Opýtajte sa...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára