How to be happy on this crazy day


Dnes je fakt zvláštny deň. Už som sa tešila na jar, na nádherné slnečné počasie, ktoré bolo v pondelok, na kupovanie kvetov a dekorovanie slnečnej izby. Všetko padlo na plnej čiare, keď som sa dne ráno pozrela z okna. Lejak, sivá obloha, zima. Z oblohy celý deň padalo niečo medzi snehom a dažďom. Divné. K tomu som šla do školy nenaučená a písali sme dve písomky. Poobede musím ísť na tréning, na ktorý sa mi vôbec nechce a najradšej by som sa zakuklila do postele a čítala nejakú knižku. Bohužiaľ nemôžem a tak sa aspoň snažím pozitívne naladiť. Niekedy je to ťažké ale niekedy sa to dá. Ako prvé som si spravila teplú detskú kávičku, ktorá ma okrem zahnania smädu aj nasýti. Obalila si nervy horalkou (mimochodom ďalší môj plán je prestať sa prejedať sladkosťami, je to už naozaj vidieť.. ups) a pustila sa do učenia. Najhoršie na začiatok. Potom som si splnila včerajšie želanie a to nosiť so sebou foťák. Ďalší pozitívny bod. Dostala cute zápisník od kamarátky. Ďalší bod. Dala som si do školy náhrdelník. Ďalší extra bod, pretože rada ich vyrábam a nerada nosím. Bolo mi s ním celkom príjemne. Písomku z dejepisu som zvládla bez chyby (a bez učenia!). Po tréningu som sa napodiv cítila tiež super takže ďalší pozitívny bod. Keď si to takto zhrnieme, vlastne tento deň bol rovnako super ako všetky ostatné. Nezabúdajte na to. Každý deň je niečím výnimočný.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára