5+1 random thoughts

Práve sa rozčuľujem. Sestra mi pofarbila obľúbenú košeľu a nedá sa to odoprať. Zúrim. Strašne zúrim...

Ale inak je celkom pekný deň. Užili sme si slnečný víkend, tak teraz prišiel upršaný a zamračený pondelok. Ideálny deň na moju obľúbenú košeľu (smrk, smrk), tepláky a upratovanie. Popri upratovaní všetkých poličiek, ktoré sú v katastrofálnom neporiadku aj vyrábam kadejaké košíky a misky a tanieriky a podložky, pretože už tie moje somariny nemám kde skladovať. :)



Minulý týždeň som si namaľovala ďalšie tričko. Takže sa mi moja letná túžba po pekných tričkách začína plniť. Okrem toho na mojej stene pribudli tri ďalšie obrázky. Jeden mi namaľovala kamarátka. Presnejšie som jej ho tak trochu zobrala, ale ona neprotestovala. Druhý som si namaľovala sama a teraz má čestné miesto nad mojim klavírom.





Bez mojej lepiacej pištole sa cítim ako bez pravej ruky. Tak trochu mi totiž zhorela. Teraz si musím rýchlo pozháňať novú, pretože akoby zázrakom sa mi v hlave začínajú množiť nápady. Žeby zákon schválnosti?



Včera sme prišli zo svadby. Doniesli sme si krabicu plnú koláčov a kýbeľ čerešní. A tak som si zobrala za hrsť do misky. A popri tvorení, upratovaní a iných činnostiach z nich ujedám.




Prvý prázdninový víkend bol úplne perfektný. Slnko, cestovanie, čerešne, svadba, tancovanie a neviem ešte čo všetko. Keby bolo takýchto víkendov viac. :)



2 komentáre:

  1. vieš čo? minulý týždeň sme aj my s Efňou boli tak trochu kreatívne, robili sme podľa pinterestu také svetielka ako výzdobu na juniáles :) tak som si na teba pri tom spomenula :) a práve som sa ťa chcela spýtať, že čo si nebola, ale som sa tu dočítala akurát, že si bola na svadbe, takže to ťa ospravedlňuje :D
    mimochodom ten obrázok, čo si robila s páskou, je krááásny! mám rada takéto abstraktnosti :)
    užívaj si leto ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O svetielkach mi hovorila Monika, chcela by som ich vidieť :) Ďakujem za pochvalu a aj tebe prajem pekné leto. Dúfam, že sa niekedy aj s Bubou dohodneme na tom "tvorivom popoludní" :)

      Odstrániť