Hendmejd trh a knihy


Hovorila som to už asi miliónkrát ale poviem to opäť. Milujem handmade tvorbu (pre neznalcov - ručná tvorba). Čo pod týmto pojmom môžeme rozumieť? V mojom prípade tak asi tisíc párov náušníc, brošní, náhrdelníkov a iných šperkov, kopy ručne maľovaných tričiek, obrazy po celej stene, krabičky, nádobky, tony materiálu a iných kraviniek. Keď som zistila, že v Martine sa bude konať ďalší Hendmejd trh, rozhodla som sa, že sa pôjdem pozrieť. Ísť na takýto trh bolo mojím snom. A nesklamal ma. Síce sme mali trochu problémy s nájdením Mestskej scény ale nakoniec sme ju našli. Kúpila som si nádherné tričko od Gothopium a jedny náušky. Ešte väčšiu radosť mi urobila Burza kníh, ktorú (myslím) organizovala Turčianska knižnica. Predávali sa vyradené knihy z knižnice za symbolické ceny a víťažok z nich sa použil na kúpu nových kníh. To by som nebola ja, aby som si nejaké knihy nenavyberala. Za tri knihy som platila iba 1,5 E a navyše jedna z nich bola kniha, ktorú som už dlhšie chcela. Kniha o Martine Moravcovej - slovenskej plavkyni, s ktorou som sa aj osobne stretla minulý rok na plaveckom kempe. Martin je celkom pekné mestečko, má nádherné námestie, obzreli sme si aj Maticu a trochu ponakupovali v Tulipe.






Ináč zastavili sme sa aj v JYSKu. Musím vám povedať, že je to proste úžasný obchod čo sa týka bytových doplnkov. Už roky týždne snívam o tabuľke na písanie. Aj som rozmýšľala, že by som si ju vyrobila sama, ale keď na mňa skočila  som si všimla túto v tvare sliepky neodolala som. Spolu s ňou som si zadovážila aj rámik na fotku. Ešte na tú svoju pravú letnú fotku síce čaká, ale aj ten nápis nie je škaredý. Že začínam byť na doplnky ste si už mohli všimnúť a tá malá nádobka s vtáčikom, v ktorej mám kúsok svojho kreartívneho materiálu je z Bystrice





Tak toľko k môjmu kreatívnemu výletíku :) Majte sa pekne a kľudne mi raz za čas napíšte nejaký ten komentár. Veľmi ma to teší :)

2 komentáre:

  1. Tak ty takto si bola v MT a ani si nedala vedieť :(.
    Btw, super blog :).

    OdpovedaťOdstrániť