Tulipány a slnečné dni


Tým, že milujem tulipány sa nemusím chváliť. Presnejšie, som do nich úplne zbláznená. Pred dvoma týždňami som si teda jeden kúpila. Taký jemný a žltý. Taký ako keby mladučký. Svetlozelené šťavnaté lístky a stonka a slniečkové lupienky. Vytešovala som sa z neho ako chorá. Skrášlil izbu, priniesol do nej viac slnka a bola som veselá a bez starosti. Zvláštne, že? Spolu so sladkou kávou, novou brošňou a dokončenou prvou časťou absolventskej práce z výtvarnej tvorili základ pre krásny deň. A k tomu ešte slnko a tá nová sukňa. Čo môže byť v takýto deň lepšie? Pre mňa asi zatiaľ nič.


 

A viete aký je ideálny deň na kupovanie tulipánu? Slnečný pondelok po škole v obľúbenom kvetinárstve.
A čo robíte vy v takéto slnečné dni? Leave me comment, please :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára