Washi pásky ♥


Kamoši sa mi smejú, že či som blázon, keď som sa tešila z troch lepiacich pások. Nevedia ale, o čo prišli. Tí čo nepoznáte washi pásky- sú to japonské pásky z ryžového papiera, dá sa na ne písať, môžu sa nalepiť na všetko, dobre držia a ľahko sa odliepajú aj z papiera. Videla som ich u mnohých blogeriek a tak som sa rozhodla, že si ich zaobstarám aj ja. Na Slovensku nie je moc obchodov, kde sa dajú zohnať a preto sa objednávajú cez internet. Na väčšine stránok sú drahé ale ja som natrafila na washi-tape.cz, kde ich majú za trošku lacnejšie ceny. Výber síce nie je obrovský ale pásky sú o to krajšie. Výhodou (a veľkým plus) sú milí a ochotní ľudia, ktorí vám pomôžu s problémom, rýchlo odošlú a pribalia aj milé slovko, či zľavový kupón. Ja som spokojná a washi pásky už budem kupovať iba u nich :)
A kde sa ich chystám použiť? Na hocičo! Oblepím si s nimi celú izbu, všetky denníčky, urobím si dekorácie, možno aj nejaké šperky a v neposlednom rade aj na scrapbooking. Na nápady sa môžete tešiť :)





Washi-tape.cz vám môžem len odporučiť :)
Spolu s mojou červenou lepiacou páskou, ktorú mám z Trnavy tvoria nerozlučnú štvoricu. A čo vy a washi pásky? Máte nejaké? Na čo ich používate? Teším sa na vaše komentáre :)


4 komentáre:

  1. tie pásky sú super! :O aj ja si musím také objednať :D
    a ten scrapbooking vyzerá že je super vec o.O vďaka tebe budem mať novú "blbostinku" na zábavu, ďakujem ^^
    inak ti musím aj blog vychváliť , máš ho super! :D odteraz som oficiálna sledujúca tvojho blogu!^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochvalu :) snažím sa ho stále zlepšovať, prerábať tak dúfam, že budeš mať vždy čo čítať :)

      Odstrániť
  2. Áno ja viem :D ten kamarát ktorý sa ti smeje za pásky som ja, ale teraz keď ich takto vidím aj mňa napadá veľa vecí ktoré by som s nimi urobila :) thumb up :*

    OdpovedaťOdstrániť