Travel diary - Trnava


Opäť som išla vlakom. Tentokrát na dva dni do Trnavy. Tešila som sa lebo:

  1. Milujem cestu vlakom
  2. Išla som so super babami
  3. Spali sme v peknom hoteli
  4. Tešila som sa na také to blogerské chodenie, fotenie a objavovanie :)
Dôvodom našej cesty bola klavírna súťaž a tak sme boli aj patrične vystresované. Nakoniec sme odohrali, stres opadol, výsledky nás netrápili a pustili sme sa do objavovanie mesta. Okrem toho, že je krásne a historické, je tam aj plno malých obchodíkov. Také staré kvetinárstvo s tulipánmi (!) a inými peknými kvetmi, papierníctvo o akom môžem iba snívať, obchodík s dekoráciami či pizza do ruky. Také u nás nie je a preto som sa z toho vytešovala. Doniesla som si odtiaľ plno spomienok a červenú lepiacu pásku s bielimi bodkami, o ktorej ešte napíšem. Okrem toho sme stihili zabehnúť do McDonaldu (ha, už som tam bola tretí krát ale musím povedať, že už tam už dlho nevkročím), a poobzerať mesto. Na nejaké kultúrne pamiatky neostal čas, ale možno niekedy nabudúce.











A viete ktoré sme nakoniec boli? V striebornom pásme, wohohou :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára