Cherry morning


Už je to týždeň, čo sme boli u babky a na svadbe. A spomínala som, že som sa opäť zamilovala do čerešní. Bol prvý prázdninový deň, ja som si pospala a zobudila som sa do slnečného rána. Po skvelých a tradičných raňajkách (tá istá, prázdninová vôňa rožkov, kuchyne a čaju) som sa vybrala do záhrady. Rovno ku starej čerešni. A mala som šťastie, lebo to bolo po dlhej dobe, čo sme stihli tie najlepšie plody. Červené, šťavnaté a voňavé. 

Sedela som na lavičke, v tieni jablone, slnko ma ako každý rok šteklilo svojimi lúčmi, z diaľky sa ozývalo pílenie dreva a kotkodákanie sliepok. A jedla som čerešne. Presne tak isto ako každý rok od svojho narodenia. A to mám na lete najradšej :)











A ak ste náhodou na Sashe a predávate, pozrite tento žurnál a zapojte sa do bártrovania. :)

A čo máte na lete najradšej vy?

1 komentár:

  1. ...a mne sa s letom spaja lavicka v tieni stareho orecha, horuce slnko a k tomu kotkodakaniu sliepok este z kuchyne siriaca sa vona marhuloveho lekvaru....

    OdpovedaťOdstrániť