DIY: zlatý tanierik


Mojim snom bolo mať maličkú mištičku na odkladanie všetkých potrebných a nepotrebných vecičiek. Kde by som si odložila moje vysnívané perličkové náušky (už na ne šporím). Kde by som si na špajdličku pripevnila pekné povzbudenie na škaredý deň, kde by som si postavila voňavú sviečku. A washi pásky. A niečo podobné som si už spravila. Akurát to nebolo zlato-biele. A ak by ste, mimochodom chceli nejaké tie staršie mištičky- podložky vyhrať, zapojte sa do tejto súťaže.

Pred pár týždňami ma oslovila na spoluprácu majiteľka internetového obchodíku tvorivymaterial.sk. Vybrala som si sadu textúr a rozhodla som sa vám ukázať postup na výrobu troch jednoduchých a pekných výrobkov. Dnes je to teda mištička.

Na jej výrobu budete potrebovať:
- biele fimo (alebo inú polymérovú hmotu). Ja som použila čiastočne priesvitnú pre vytvorenie krajšieho, porcelánového efektu.
- textúru na fimo
- valček alebo strojček na cestoviny
- pohár alebo iný okrúhly predmet na vykrojenie mištičky
- nožík alebo rezák
- zlatý sprej





Postup je veľmi jednoduchý. Vyvaľkajte si pás bieleho fima (alebo prejdite strojčekom na najširšom nastavení). Vykrojte kruh a zahlaďte okraje. Potom po obvode poodtláčajte polovicu vrchnáčika z fixky a nožíkom povykrajujte zvyšky- vznikne vám pekný vlnkovaný okraj. Teraz odtlačte ľubovolnú textúru. Vytvarujte kruh do tvaru misky a dajte ho upiecť podľa návodu na obale. (110°C, 30 minút). Po upečení prichádzajú na rad zlaté detaily. Nastriekajte sprej do plastového kelímka aby sa doň dal namáčať špic štetca. Namaľujte okraje na zlato a potom jemne prstom prejdite po strede - aby sa zvýraznila textúra ale nechceme mať zlatú celú misku. Potom už len nechajte uschnúť a hotovo :)















Ak sa rozhodnete urobiť si mištičku podľa tohto návodu, pošlite mi fotku. Veľmi sa jej poteším a keď ich bude viac, uverejním ich spolu v jednom článku. Posielajte mi ich na moju facebookovú stránku.

Majte pekný deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára