Leto pri mori

Tohtoročný august nás teda veľmi prekvapil. Upršaný, studený a málo pekných dní. Preto sme sa už veľmi tešili a netrpezlivo očakávali nedeľu 17., kedy sme vyrazili na dovolenku. Po dvoch rokoch sme išli opäť ku moru, na to pekné miesto do Chorvátska, kde to mám tak rada. Plnými dúškami som si užívala týždeň slnka, mora, dobrej zmrzliny, ranných prechádzok a behania, čítania a iných príjemných činností, na ktoré som už dlho nemala čas. Celý týždeň ma síce trápila nádcha a nepomáhali ani pravidelné výplachy slanou vodou. Aj tak som si to však užila a šťastne sa vrátila domov :)







Piesková pláž a výhľad na Národný park Paklenica :)
















Najúžasnejšia zmrzlina v Nine :)








A ako ste dovolenkovali vy? :)


2 komentáre:

  1. Nádherné fotky;) Ja som bola v Tatrách a to bolo asi tak všetko, ale užila som si to;D

    OdpovedaťOdstrániť